zondag 17 maart 2024

'Muziekmakers van huis uit!'

NIEUWS

8 april 2022 - Brabants Dagblad

Krasse Lithse rockknarren genieten van het gezamenlijk muziek maken

LITH - De Lithse rockcoverband Story begon eind jaren zestig met optredens in tienersozen, kermissen en op bruiloften. Komende zondag is het podium van MFA De Snoeck het decor voor een optreden van krasse rockknarren die sinds 2017 weer volop actief zijn. ‘Optreden is te leuk om te stoppen’.

26 maart 2018 - Thuis in het nieuws

Lith Presenteert aan de oevers van de Maas

LITH - Zoals de laatste jaren gebruikelijk presenteren alle verenigingen van Lith zich ook dit voorjaar weer aan alle dorpsgenoten en publiek uit de omgeving. Op tweede paasdag wordt bij museumboot ’t Visje de opening van het vaarseizoen gevierd en dat gaat gepaard met een hele gezellige dag vol activiteiten aan de Maas.

2 juli 2017 - Brabants Dagblad

Derde editie Wildse kermis staat als een huis

MAREN-KESSEL - Van verzadiging is bij de derde editie van de Wildse kermis zeker geen sprake. Vele honderden belangstellenden bezochten zaterdagavond en zondagmiddag de 'Wildse kermis' bij café De Wildse Hut in Maren-Kessel.